Moduł do obsługi dysponencko - kasowej oparty o komponenty systemu Windows, w obecnej wersji wykorzystujący wiele jego elementów, a zastosowane przez nas rozwiązania nie wprowadzają żadnych ograniczeń na korzystanie z najnowszych rozwiązań wprowadzanych w systemie Windows.
Po wywołaniu modułu pracownik Banku w jednym okienku windowsowym ma udostępnione wszystkie informacje niezbędne przy obsłudze Klienta: dane osobowe, informacje o posiadanych produktach, dane dotyczące rentowności Klienta, dokumentacja pozaksięgowa zarejestrowana w systemie, zlecenia stałe, polecenia zapłaty, zabezpieczenia kredytowe, zajęcia sądowe, zaległości Klienta, zdarzenia windykacyjne.
Zasada jednego okna, czyli:
- kompleksowy widok Klienta,
- pełna obsługa kasowa,
- dodanie/usunięcie skanów dokumentów,
- podgląd wiadomości sms/e-mail przekazanych Klientowi,
- notatki informacyjne,
- informacja na temat rentowności na Kliencie,
- informacje na temat sytuacji kredytowej, w tym windykacji,
- informacja na temat prowadzonych kampanii sprzedażowych,
- weryfikacja danych podmiotów REGON w zewnętrznych systemach /GUS/,
- status Klienta (VIP, udziałowiec, itp.).
FrontNet pozwala odwzorować istniejące, papierowe archiwum teczek Klientów, do postaci elektronicznej. Dzięki temu możliwe jest przechowywanie dokumentacji Klienta (dokumenty formalno-prawne, korespondencja, umowy, itp.) i zarządzanie nimi w sposób uporządkowany oraz przejrzysty.
Moduł ten jest w pełni ergonomiczny i intuicyjny dla pracownika Banku i działa w oparciu o zdefiniowane przez Bank produkty bankowe, tym samym nie wymagając znajomości kont księgowych. W łatwy sposób umożliwia wykonanie odpowiedniego zadania (np. kliknięcie na danych Klienta przenosi nas do kartoteki osobowej Klienta, kliknięcie na rachunku udostępnia nam menu z dostępnymi dla nas operacjami na rachunku, ...).